tirsdag 28. juli 2009

Jeg har mye på hjerte

Jeg har det. No shit. Klarer ikke styre meg for her kommer det:

NordNorge er dritfett. Ur lizm. Men nå begynner det å trekke sørover i meg. Trondheims calling. On me. Jeg jobber hardt for å tjene meg opp gyldne kroner, som i følge planen skal holde hode over vannet i høsten som kommer. Men planen begynner å svikte. Min frie sjel roper høyt og hardt at middag til en 10'er og pils til 8.90 is good enøf 4 me. Penger feies av min mentale bane, som den sunne norske ungdommen jeg er vil jeg ikke sperres inne under cafearbeidets evige slit, jeg vil ut, puste, late meg, danse naken i blomsterhavet og slikt. 

Men altså ja. 

Jeg vil ligge i gresset å lese og fundere og KOSE meg, og spise grillpølse og høre på rockandroll. Hvilket jeg skal i morgen. For da har jeg fri. HURRA. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er det Heidi bruker å si om arbeiderklassen, åss på gøvle osv?
Sånn erre vettu :P

MJ sa...

eg utgjør en dårlig arbeiderklasse. eg er hippyen som ikke vil jobbe bare lukte på blomster og elske verden. sykt prow lsm.