tirsdag 23. juni 2009

Blogg har blitt vanskelig

Jeg jobber, jeg ser film, jeg spiser ca 3 middager hver dag, jeg drikker øl, og vin, noget brennevin, jeg smiler, jeg banner, jeg kjører bil. 

Nå har jeg vært hjemme nesten tre uker. Det gikk alvorlig fort. 

I dag har bofelleskpapet kåken 4 pakket kopper, glass, fat, wokpanne, og dekor i kanskje 500 kg avispapir, klappet og klart til forflyttning. 

NÅ suser det nedover folkens! MJ og far skal ta bilen fatt og kjøre hund og hus til Røros og Tronheim. Den fremtidige sagnomsuste bilturen skal finne sted fra torsdag 25 rundt kl 4-5-6, og 18-20 timer effektiv bilkjøring fremover. 

Etter annkomst på Røros natt til fredag (?) drar jeg fredag vidre til Trondheim. (Med bil.) Det skal det flyttes og vaskes og ringes og nøkler skal finnes til den nye KÅKEN (5). 

Søndag annkommer theLady og etter mer vasking og mindre panikk blir det utover neste uke

SOL
SOMMER 
&
UTEPILS

Finn frem ping-pong og kjølebag, nu skal det ferieres.

Ingen kommentarer: