onsdag 24. juni 2009

Pakking

Jeg har nevnt at jeg ikke liker å pakke ikke sant?

Hater å pakke. Så jeg utsetter det. Til aller, aller, aller siste stund. Det er nå. I morgen kl 900 ruller faderen og undertegnede avgårde, vi trekker sørover kan man si. 

Pulverkaffe og termos med vann. Sjekk. 
Brødskiver med kokt egg og ost. Sjekk. 
Vann i bøtter og spann. Sjekk and sjekk. 

Mariannes Klær: Pent assortert utover alle husets gulv. 

Og når vi snakker om klær så skinner sola, for her kommer vinnerspørsmålet: Hva har man på seg for en 1 til 2 dagers biltur? 

Komfort er selvfølgelig første stikkord, MEN, med tanke på at man uungåelig vil ende opp med å se ut som et hyppig visitert bensinstajsontoalett, trenger men jo ikke kle seg i samme stil. Jeg trenger med andre ord noe som ser bra ut i seg selv, slik at jeg slipper det, og som tåler sitting, krølling, sikkling og søling. 

Anyone?

Altså, normalt sett hadde jeg gått for stor hettegenser, type svart, men det er sommer dit vi skal og jeg aner intens hete. Kjole har slått meg men then agan, det kan bli kaldt uttpå kvella. 

Akk meg. 

Men nok om det! Trondheim venter, so long middnattsol, jobb, og familie!

Ingen kommentarer: