lørdag 6. juni 2009

Et perfekt egg kokes i 5.5 min.


Tidenes lokalnyhet: 

"Titanic-Bjørn åpner bar"

Husker dere svensken som slo ned han andre svensken men det så ut som han skulle slå til Leonardo Dicaprio (gud forby!) da Leo vant i poker? Det er naboen min.

Ohje, party like it's Hollywood. 

Anyways: Han har re-åpnet en av bygdas 3 barer; den tidligere Lillebar1, nå Minibar1. Dette bestemte Troms fylkes største regionalavis seg ikke bare for å påspandere en dobbelside m/bilde, men også førstesideplass. Good go my man. 

Ellers kan man i artikkelen lese alt om Hollywood-heltens nestenkariere som stuntmann, og ikke minst annonsering av kveldens store åpning av Minibar1, med kaffe og vaffelservering. (At baren var åpen i går, jeg var der jeg vet, har tydelivis ingen ting med vaffler å gjøre.) Kjendis er og personelig trener og er åpen for forslag til event-kvelder som vin- og tapaskvelder.

Dette er hva jeg personelig har klart å samle av uavhengige rykter om den igjennkommede kjendisen: 

- Pappa tror han bestemte seg for å flytte tilbake på grunn av en jente, begrunnet i at man trenger en grunn. 

- En kompis informerer om han hans mor hadde en "thing" med kjendis i sin ungdom. 

- En liten mulgens imaginær fugl hvisket meg i øret at den nye eieren er avholdsmann. Unstated. 

- Jeg var faktisk innom i dag for å prøve å finne skjerfet mitt (Mette, min gud, hadde tatt vare på det men det viste jeg ikke), og Nygutten slo øyeblikkelig av en rekke dårlige vitser som jeg på en måte respekterer. Word. 

- Jeg har nå viet et helt innlegg til å rakke ned på hva avisen kun brukte to sider på. Skitt au. 

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Åkej nå savner jeg Reisa.

Sveinung sa...

5.5. minutter? Det er hvis det skal være bløtkokt.