mandag 27. april 2009

Finn frem engangsgrillen og ballerinaskoene, det er vår!

Mai du skjønne milde kom i April i år. Hurra for global oppvarming. Neida, jo litt så, neida. 

Helgen og siste del av forrige uke har derfor i stor grad vært preget av akking og uffing bladt studenter på lesesal, og stor jubel og endeløs glede for oss som valgte å pakke oss ut i finværet. Solbrillingz and grillingz, fett nok! 

Personelig blir jeg så glad av sola at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg er et vårbarn uten like, jeg TRIVES på grønne enger med bøker og druer og sol sol sol. For det er noe med gress, grønt, fruktig men tørt gress hvor jeg kan ligge i timer og timer uten å måtte kle meg opp og ned med kjeledress og støvler og appeelsiin. 

Vinteren ser pen ut, but it just aint my cup. Våren derrimot er minminmin, glede og juble og lykke. Thats right. 

Nok sagt: Her kommer bildebevisene med spesiell omtanke for de hjemme i nord. Snøstorm fortsatt?





        





1 kommentar:

Heidi the lady sa...

Digg.
Satan æ e digg.

Du e et vårbarn, og det e æ gla' førr.