fredag 3. april 2009

Noe er riv ruskende galt

Rompa mi ser bra ut fra siden. Omtrent alt annet er det noe feil med. Konklusjon: Mamma har for mange speil i huset. 

Et utvalgt knippe komplekser:

Panna mi er altfor høy og skinnende. I dag fant jeg endatil ut at hele hode mitt har form som et egg, et kinderegg, med innebygd blondhet og manglende konsentrasjonevne. 

Haka mi er for spiss, som en liten knott, yttert, og derfra går den som en hengekøye helt ned til midt på halsen. 

Nakken er av type "tyr", eller pyramideformet, hvilket stjeler mange cm fra hals og gir et mer "plugg" type resultat. 

OVERARMENE må på symbolsk vis skrives med store bokstaver. Fluffyheten følger helt naturlig med. 

Puppene, heldige meg, aldri store, de ble lange. Takk mor natur, tusen takk. 

Midje har jeg aldri hatt så den kan jeg ikke klage vidre på, selv om jeg subtilt nettopp gjorde det. 

Magen har en tildens til å vokse rundt meg, som en finfin badering. Riktig type bukse og jeg har en muffin som burde avbildes i SuperMario. 

Rompa er takk gud normal så lenge man ikke ser den direkte bakfra, da ser man de noe uhedige muskelhullene og fravær av hoftesving. 

Muskuløse, er den hyggeligste beskrivelsen av legger og lår jeg kan komme på. MEN Morgan Kane sier at hans vigtigste krav til en kvinne er at lårene møtes hele veien opp, så take that miss moneypenny.

Stortåa mi er så skev at jeg kan knipse med den. Jeg liker å skylde på mine foreldre. Fysioterapautene lizzm. 


Her er det bare en ting å gjøre. Finne frem slegga og la speilene få hva de fortjener, holde på slik når folk prøver å få gjort latin, hva er det egentlig de tror de er? Komme her og komme her.. 
 

1 kommentar:

Heidi the lady sa...

Jeg registrerer at du har fryktelig lite å gjøre i påskeferien. Hør på Morgan Kane, Hør på ho Heidi, og hør på ho Kjære Mor. Slutt å vas, og join the chunky-happy-crowd. Pronto.

PØLSEVEV. (det e det vi har rundt magan, og e stolt av det)

VIVA LA PØLSEVEV.