torsdag 2. april 2009

Ønskeliste(r)

Jeg er en ganske matrielt fornøyd person med ingen grunn til å klage what so ever. Det skal jeg heller ikke gjøre, jeg skal derimot lage meg en liten dreamstream liste, over ting som ville fått mitt lille pikehjerte til å gå i vill spinn. For å gjøre det litt mer realistisk, type-ich, deler jeg ønskene opp i forskjellige lister. 

Overaskende-mye-lønn-lista:

- Ny tattz. 
- Blomtrete, perfekt, sommerkjole fra Urban. 
- Roskildebilett
- Røde pumps fra Bianco; wow, som i; kickasskule-jeg-har-ikke-ord. 
- Bøker fra Amazon - (sinnsyke fraktepriser) - "The sexlife of canibals" og "Getting stoned with savages"

Lotto-lista:
- Ny tattz.
- Roskildebilett 
- Nedbetaling av alt av lån, regninger og gjeld. 
- Annsettelse av en regningsbetaler.
- Tur rundtomkring hele verden på ubestemt tid. 
   inkl: Shopping&Champagne i Paris, London og NY. 
           - Spaopphold på Malidvene m/venner
           - Loffing i Alpene
           - Seiling mellom de Caribiske øyer. 
           - Tokyo - En opplevelse i seg selv?
           - backpacking overalt ellers. 

Ånd-i-lampa-lista:
1. Evig sunn og frisk (og perfekt) kropp, uavhengi av sjokoladeinntak. 
2. Sinnsykt-helt-åndesvakt-stor lottogevinst.
3. Eksamenslesemotivasjon. (Med resultat i bestått eksamen og ny tattz som premie)

Akkurat-nå-lista:
- Jeg ønsker at bollene jeg baker blir ok, selv om jeg først hadde for mye melk, så for mye mel. (Gjør-baking Aint my thing, jeg er en kakebaker!) 

Ingen kommentarer: