lørdag 4. april 2009

Jeg trenger litt rølp i livet mitt

Den siste uken har i enorm stor grad vært farget av hushold, hudpleie, rene negler og nøytral sminke. Dette har vært mitt valg og ingenting galt skal være sagt om det, men jeg kjenner absolutt en liten vulkan i magen, klar til å bryte ut med all sin ungdommelige ufinhet. 

Jeg vil ha høy musikk og fete mennsker, usakelige diskusjoner, røyk i lufta, vin og øl og krøll, jeg vil ha rockefingern og nattmat og flørting. Sminke og trange bukser til folket.

Jeg liker kjøttkaker med brunsaus. Hjemmelaget mat og boller med vaniljekrem. Jeg liker å gå inn i en husmorsrolle og suse rundt og oppta megselv med småsaker, jeg har endatil planer om å lære meg å hekle. Jeg ELSKER kaffe og aviser på morgenen, ferske rundstykker og hjemmelagd syltetøy 

Men hør meg bror, det har sin sjarm og spise rester til frokost og rester til lunsj, sove på nach og ta første buss hjem. Hente kaffe på cafe og trå over klær og skolebøker på vei til sofaen. Helt fra roten i mitt hjerte; jeg liker øl og pocketbøker. Jeg liker at håret mitt er bustete, jeg liker rutete sjorter og converse. Jeg liker brune puber, konserter og utepils. 

Hurra for 1 mai, hurra for tirsdags-jam, hurra for vaffelkos og te. 

1 kommentar:

Heidi the lady sa...

Hei KAMMERAT!
I hear ya. Vi tar'e i Bartis ;)
Fordi æ e game.