fredag 29. mai 2009

KONTROLL

It's call digg!

JadA, feriens første dag og det er solskinn i mitt hjerte. Ferien, selv om den ikke vil inneholde store og glamorøse reiser, er planlagt. For første gang setter jeg virkelig pris på å ha planlagt hele sommern, and here goes: 

3. Juni: Konsert med søster i Tromsø. 
4. Juni: Reisa
5. Juni: Bios. :)
25. juni: Trondheim - flytting og bytting av kåk til KÅKEN. (Innflyttningsfest)
4. Juli: Røros
14. Juli: Reisa - Bios
15. August: Trondheim - HEIDI sin bursdag. 

Lykke lykkeli, ikke bare har jeg bestilt bilett nordover i dag, men jeg har og kjøpt ikke mindre enn TO sommerkjoler, prebursdagsgave fra min mor. Hurrahurrahurra. :
Og ikke nok med det: I kveld er det utdrikkningsfest i gammel-kåken, dvs: Fire jenter og resten av Ingvilds disco-vodka, etterfult av gratisk inngang på Blæst med DJ-something. 

<3

 OG I MORRA BLIR DET SOL. 


2 kommentarer:

Sveinung sa...

Er det dette som inngår i to av dine ferieplaner:
"BIOS (Basic Input-Output System) er et program, innebygget i hovedkortet, som kjøres når en datamaskin skrues på. BIOSens primære oppgave er å forberede maskinvaren slik at annen programvare lagret på ulike media (disketter, harddisk, CDer) kan lastes, kjøres og ta kontroll over datamaskinen. Denne prosessen er kjent som «booting» eller «oppstart»."

Rart.

MJ sa...

hum. ja eg er jo så teknisk annlagt av meg at det er jo ikke rart du anntok det, men eg skal jobbe med den andre Bios'en, Bil Inn Og Spis, den lokale cafe- resturant- og baren.