torsdag 26. mars 2009

Extra extra extra volume hairspray

Dette plager meg!



Jeg forventer at alle som leser dette har enten eid, eller i alle fall sett raklame for en hårspray, hvor det blir reklamert med ekstra ekstra ekstra godt hold. Som vi også alle vet er det aldri godt hold i det hele tatt, og det får meg til å lure: Finnes det noen hårsprayer med vanlig hold? Super sexy helt-ok-hold-volumespray?
For når det fins ekstra ekstra ekstra - hva som helst - bør det jo finnes et utgangspunkt, en norm. 
xs - s - m - l - XL. You catch my drift?

Ikke det, jeg skjønner utmerked godt hvorfor produsentene eventuelt har valgt å droppe helt-ok-hold produktene, for siden produktene likevel aldri funker så godt som de skal, kjøper man jo alltid det sterkeste man finner, i håp om at man med sin nye XXX superduperursexyhairspray skal klare å oppnå helt ok hold. 

Men som frisøren min sier: Med nok spray går det meste. 

Volume mossè derimot, la meg ikke komme i gang, jeg sier bare: Svindel. 

Ingen kommentarer: