tirsdag 10. mars 2009

Morgan Kane people!

- Hva forlanger du av en kvinne, Morgan? 
Hadde Charlie spurt mens de red mellom mesquit og saguaro.
Kane lot til å ta spørsmålet alvorlig. 
- At lårene hennes møtes hele veien opp, svarte han omsider.

DONE! This just makes my day. Morgan Kane liksom, han sa det, Morgan Kane er jo bare Wow ikke sant? Han er jo The Man. Our Man. 

Jeg har ingen mann, men jeg har en radiovekkeklokke. Noen vil si det er bedre, på sin måte. Jeg er enig, til en viss grad. 1. Mann er lik spam. Gutter kommer med mye ekstramateriale som jeg kanskje ikke er så veldig intresert i akkurat nå, det blir som å kjøpe en skikkelig fin og ny telefom, men med et altfor dyrt abonnement. Men en radiovekkeklokke derimot, vekker deg med en livlig og hyggelig stemme hver dag, holder deg med selskap ved sengen, får deg på jobb i tide.. Beste 98 kr jeg har brukt. 

Nå skal det sies at jeg egentlig skulle være på skolen nå, i stede for hjemme, hvor jeg altså er. Der sviktet radiovekkeklokka, men jeg føler likevel ikke jeg kan gi den hele skylden. Som alle i forhold må begge parter gi noe. Og i morrest var det nok meg det sto på, jeg var rett og slett for  avvisende, og dette angrer jeg på nå.

Vi har gjort opp nå da, det er atter fryd i heimen. Jeg skal jobbe hjemme, radioen spiller i bakgrunnen, og klokka går men tikker ikke; dette kalles idyll. 

Kaffen er klar, ohje, good day. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

to minuter etter at dette innlegget ble posta ringte sjefen min og lurt på korfor eg ikke var på jobb, der eg EGENTLIG skulle vært for 15 min siden. resten av dagen har gått brutalt i do, kl er nå 20.48 og hittil har jeg spise en hal kakebit og en øl. jeg er verken sulten eller sliten, vi døde slipper slikt,

MJ sa...

HAHA. huff.
Men du e arti, det skal du ha.

- Heidi (som ikke gidder å logge seg av MJ sin konto)

Sveinung sa...

Lår som møtes hele veien opp? Boy, that Morgan likes'em fatty.

Tøff type, da, skjønner at Fleksnes syntes han var tha shit. Du må spise mat, kvinne! Det kunne Morgan sagt.