lørdag 28. mars 2009

Jeg vedder på på Paris Hilton aldri har hatt det så bra:

Hell ye. 

Slik skal en lørdag se ut. Legg speielt merke til nykvernet kaffe og de famøse læstene (strikket av min mor,  men som ble borte i posten og kom ikke til sin rett før siste dag før hjemreise), og desutten, la oss ikke glemme, bamsekoppen. Sjefen selv i obligatorisk stilling hengslengt på sofaen. Den oppvakte leser ser muligens og at blide er tatt med et webcam, hvilket vil si at undertegnede har mac tilstede, og verden kunne derfor ikke være mer perfekt. 

Jeg koser meg!

Familien er på heisatur til Tromsø for å se på baderomsinredning, og jeg har derfor kåken for meg selv hele dagen. Og når jeg sier kåken, mener jeg virkelig huset, med tre etasjer, en bil og en bikkje. Diggetidiggdigg. 

Jada folkens, slikt slit må en arme student finne seg i. 


Ingen kommentarer: