søndag 1. mars 2009

Scones og dårlig TV

Dette er søndag på Ranheim i et nøtteskall, pil opp. Kanksje ikke det mest stemningsfangende bilde i verden, men la meg male et mentalt bilde for dere. 

Vår kjære Astrid slo seg sammen meg undertegnede og samboer Heidi i går ettermiddag. Jeg hadde vært på jobb og hadde en gjennomført satanisk dårlig dag, jeg skal ikke fortelle om det men i fleng kan jeg nevne at jeg slo fingeren til dobbel størlelse, ble låst inne på en parkeringsplass, og skle baklengs på isen mens jeg bar en kasse glass. 

Anyway: Ting lyst hedigvis opp etter jobb, en liten trøsteøl ble konsumert og me and the gang dro hjem  lagde pizza. Yummu yummu yummu I'v got yummu in my stommy. Film og koserier. 

Så til det som har utviklet seg til å bli en spesielt koselig søndagstradisjon på Ranheim. Astrid sov over og i morrest lagde jeg scones og havrekjeks. Kaffe, syltetøy, brunost - and its a party. Frokost er digg. Spise litt, drikke litt kaffe, spise litt mer, slappe litt av, koseposeoverdose. 

Samboer Ingvild er nå kommet hjem fra London og har brakt med sjokolade og vodka til felleskapet. Hurra for Ingvild. 

Jeg trives!

Ingen kommentarer: