søndag 18. januar 2009

Chabby chic

Soundtrack: Machine Gun - Jimi Hendrix

Ja, jeg har et soundtrack i dag. Pretensiøs som jeg er. Tingen er at det er et lite under at jeg står på to ben i dag, selv om jeg riktignok ikke har gjort så mye av det. I går var det årsfest med jobben. Årsfest er julebord for de som ikke har tid å ha julebord i sessongen, men rent utenom denne lille forsyvningen er det liten annen forskjell. Så, for alle som aldri har vært på julebord: Julebord er pulebord. Neida, det er ikke det men det var et morsomt ordspill og hennviser til poenget mitt: Det tar helt av. Party of the year lizm. 

Janeinå, så jeg sitter her, i en velkjent, behagelig, bakfull tilstand og produserer få givende tanker. Jeg sliter også med å ikke oppsummere hva jeg drakk i går, men jeg skal klare å holde meg på matta. I motsettning til i går. NEIDA, jeg var så flink og sjarmerende at du vil ikke tro det. 

Ny låt: Going to California - Led Zeppelin

Så ja, Jeg har bestemt meg for å fortelle en hemmelighet. Et billig triks for å gi noe innhold til denne bloggen, men hei. Altså: Jeg har forelsket meg. Ikke i så rent få heller. Jeg veit ikke ha som skjer, jeg forelsker meg litt hver dag! Her en dag var det en tilfeldig mann jeg så ut av vinduet på bussen, et par andre var kunder i cafèen, og jeg har tydeligvis en ting for menn med forkle, for uansett hvor jeg går ut eller på cafe fins der minst en hunk av en barmann. Skummelt. 
Men akk, ta det med ro søster og mor, det blir som regel med drømmen. 
Litt av en hemmelighet. 

Nå Heidi spille Gitar Hero og jeg skal drikke varm te, en søndag på sitt beste.


1 kommentar:

Tone Strand Bilden sa...

Ler.. you are one of a kind.. ingen over.. ingen ve'si'av.. et hestehode foran, men eg kommer like bak.. og det finne sikke no mer "irriteranes" enn å se forelskamateriale O V E R A L T -men akk kor deilig Ü