mandag 26. januar 2009

Sladder

Hvem er det jeg prøver å lure, jeg har intet sladder.

Eller har jeg? Følg med i dagens spennende episode: Sick-slim-girl. It's cool, it's hipt, it's all that and a chicken-hat. 

Søster Bilden er også blitt syk. NOEN er ute etter the family, for har jeg ikke sagt det ti ganger før sier jeg det igjen: Bildens blir ikke syke. Ble, that was. For noe har tydeligvis forandret seg, her ligger jeg, store jenta, og ser på Gossip Girl midt på dagen med en fresh og fin sykemelding på veggen, og stakkars Søster Tone ligger ikke helt så fornøyd, men ikke helt så ufornøyd og flørter med leger i Oslo. Hum.. Lillesøster B har tydeligvis noe å lære når det gjeller å tenke fremover. Spessielt siden det kan se ut som om en av mine romanser har latt meg ligge igjen med de søte kyss store, slimete, svigermor. 

Jeg venter på mine kjære som er på skolen. Heidi the Lady skal handle for meg og dagens handleliste så slik ut: 

Grønnskasuppe. (Helt plan, ittno tull ell basilikum)
Kjøttpølse. Type billig, helst. (Jeg la og ved en liten beskrivelse av hvilke butikker som har billige pølser men innså at det bare ble domt.)
Sjoko-mossè-pudding m/Krem. Type finsk. Den er kanskje ikke Finsk, men det ser litt Finsk ut og det er den eneste jeg liker og da er det viktig og prøve å beskrive særtrekkene, så man ikke blir sittende igjen med en kjip Toro greie. 

Alt er, som bofelle Ingvild påpekte, mage og halsvennelig mat som ikke krever for mye av en stakkars syking. 

Mer snadder? Som i sladder. 

Aha! Jeg kan ikke røre alkohol før levera mi er frisk. Den er nemlig og syk nå, en del av den herlige kyssesykepakken. Syk lever, og jeg som trodde jeg fremdeles var good to go et par år til. Jajaja. Også har jeg noe hvitt gørr nedi halsen, men det syns jeg er såpass ekkelt selv at jeg vil ikke skrive mer om det. 

JA, det var og en ting. Bofelleskapet har bestemt seg for at vi en dag når vi alle er i nogen lunde stand, skal stå opp til en anstendig tid og spise amerikanske pannekaker på Par'a'dize til frokost, HURRA. 

Nå er det nok. Stopp. 

Ingen kommentarer: