tirsdag 27. januar 2009

Obs. Feil.


Først: En innrømmelse. Jeg er forelsket i denne mannen. Pil opp. M. Han er riktignok en tegneseriefigur, men jeg føler like fult at han forstår meg og møter meg på et nivå som ikke mange menn klarer. Stort sett. 

For se! Her lager han et poeng ut av å danke ut vaffelstekende kristene med sine ugudelige whiskyflasker. Men se godt i dere selv, se forbi all kulhet og "en-gang-i-blandt-smak", og vi må alle til slutt innrømme at nystekte varme vaffler på en kald vinterdag slår ALT. 
Jeg har lyst på vaffler akkurat nå jeg. Uuum. Namm. 

Så kom ikke her og her Mr. M, NOEN har tydeligvis et statusbehov som strekker seg forbi god norsk ærlighet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

fakk, det hadde vært godt me vaffler:D
*sa hu som spiste ei hel fyrstekake aleine i går*

VALK sa...

eg like bloggen din, Marianne! Råkk æn råll!

Thea sa...

http://start.no/m/?m=20090128
Ho e et forbilde.

Forøvrig: Meget underholdende lesning på den her bloggen din! Flink! Og god bedring :)

MJ sa...

Heihei Lone og Thea, VELKOMMEN, hurra. Heihei Malin, velkommen du og. :) eg like leser.