fredag 2. januar 2009

Ut er inn, omtrent som 90-tallet

Jeg sier som jeg sa sist gang jeg tok et av mine mer ukritiske klesvalg: Dårlig stil er også en stil. 

I dag har jeg tatt på meg en rosa poncho og slengbukse for å bevise det. I shit you not, gikk gjennom gamle klær tidligere i dag og resultatet var farlig. For å si det slik, min allerede ganske fulle koffert vil på tilbaketuren være sprengt. Jeg klarte ganske enkelt ikke si nei til en bukse som i fjor var for liten, eller diversje sexy undertøy jeg kjøpte som 16 åring og aldri brukte, eller da: Den rosa ponchoen kjøpt på barneavdelingen på H&M da jeg var 12. Størlelse 14 år. 

Tilbake til undertøyet mitt. Når jeg var en femten - seksten år hadde jeg MYE penere undertøy enn hva jeg har i dag, og det er fortsatt penere av den enkle grunn at jeg aldri brukte det. Jeg, sannsynligvis med min nye og spirende seksualitet syns tyeligvis det var kjempegøy og bruke massevis av hardt tjente cafè-penger på blonder og synd, som jeg ikke var selvsikker nok til å bruke. I dag, når jeg faktisk kunne finne på å bruke disse små luksusartikklene, har jeg selvfølgelig ikke penger til å kjøpe de. Jeg overlever nok. Hei, man kan jo sove naken. 

Mamma stoppet nettopp for å si at hun er kjempe kjempe kjempe glad i meg. Sikkert i dere og, mamma dømmer ingen. Glad i deg og kjære mor. 

Rock your heart out at the disco - peace out. 

Ingen kommentarer: