mandag 12. januar 2009

Vist kan man skrive om været

Ja, heldige er dere som har forvillet dere til bloggingens ytterste grenser, altså hit. For i natt skal jeg drøfte temaet pupper. Ikke mine pupper, eller noen spesielle andre pupper, bare brystområder generelt. For det er en selvfølgelig sannhet at vi alle har spurt oss selv: Hvorfor?Hvorfor denne overdrevne fasinasjonen? De er tross alt bare fett, FETT sier jeg dere, som i en valk, bare med et skille imellom midt på. Jeg er fristet til å komme med uttalelsen "Æsj".

Tiltrekkes man av pupper av rent mors-mat-instinkt, eller av andre hittil ukjente årsaker aner jeg ikke, men her er teorien min:

Pupper er saftige. 

Dette siste ordet er nøkkelen. Saftig gjør hele puppen, saftig er noe du har lyst på, saftig er lørdag, jul og bursdag. Saft lizzm. 


Sorry, dette var alt jeg klarte å tenke meg frem til som ikke skulle ha noe med livet mitt, alkohol, politikk, musikk, filosofi, film, verden eller emo. So there you go. Pupp. 

1 kommentar:

Anonym sa...

ah..jeg elsker deg<3
Puppeguri:D:D
haha