torsdag 8. januar 2009

Slakting av dikting

Jeg får ikke til. Den teknologiske inkompetansen min slår til igjen, jeg får ikke koblet meg på nett. Om dette er min eller nettverkets feil vet jeg heller ikke, men ille er det læll. Hvordan får jeg skrevet denne bloggen da spør du, på words svarer jeg. Kl er 02.05 og jeg er halvberuset og nettopp kommet ”hjem” fra vinkveld på Circa. Hjem i gåseøyne betyr hjemme hos min venn i Tromsø som for øyeblikket er på jobb, og kan derfor ikke fortelle meg hvordan jeg får logger på.  Mang en alkoholisert forfatter har hevdet at vinen bar med seg inspirasjon til de store verker. Bullshit sier jeg. Aldri har en dråpe alkohol gjort noe bra for mine skriveferdigheter, med dette som bevis. Nå har jeg riktignok ikke rørt vin i dag, men sprit og øl gir like mye krøll som vin. (Bevist fakta, spør hvem som helst, spør meg!)

Akkurat der disrespekterte jeg en hel kultur med vindrikkende hasjrøykende syrekunstnere. I alle fall der. Klipp deg og få deg en jobb sier jeg. Eller gi meg noe skikkelig å lese. Fritt frem, anyone.

Sovetid sier du, snart sier jeg. Skal krangle litt mer med internettet først, WWW my ass. 

3 kommentarer:

MJ sa...

WRAHAHA!
Dritbra, eg LER.

Anonym sa...

Har du selv kommentert på innlegge??
Vel, anyways: vil du ha noe å lese på?
Her kommer et meget usaklig utdrag fra Rikhart sin russeprofil:
"I sine yngre daga va han en jævel på gitarn, med langt hår og brorn me seg overalt. I den senere tid har han slått seg til ro med en mer moderne sveis(HEJ MACGYVER)."
--> Jeg lo så mye for meg sjøl.
Så kom En gang sett:
I dyp panikk og depresjon etter at noen hadde kjørt en prank på han, der gutten tror at han skal bli far etter en av sine fuktige kvelder.
Så her har du noe å lese:)

MJ sa...

nei, det der er faktisk heidi som har skrevve, men uff, eg ser jo no at ho ikke har logga av meg. det så jo litt teit ut. =)
hehehe, rikhart altså.