onsdag 21. januar 2009

Gåte på en måte


Dette er en vits min kjære sammboer Ingvild har funnet på, signaturvitsen hennes som Heidi pleier å kalle den, og som jeg fortalte i en bil på tur hjem fra firmatur til tre svært, svært fyllesyke gutter:

Hva er forskjellen på mensenblod og sand? 

Du kan ikke gurgle sand. 

Da ble det jubel i baksete kan du tenke deg! Hehehe.. Slager, test selv, alltid en vinner i bakfulle omgivelser. 

I dag er jeg syk, på ordentilg. Tror jeg. Nå pleier ikke jeg å være syk uten at det innvolverer gråting og oppkast, men når jeg våknet opp i dag følte jeg meg som en usedvanelig våt, overkjørt, muggen katte og tenkte for meg selv: Fuck middelalderlatin. F u c k det. 

Så jeg sov litt til, så nattesøvnen min ble noe rundt 15 timer, hvor i jeg svettet som en liten gris, feberdrømte om Moses befrielse av israelittene fra egypt, selvfølgelig i moderne rammer m/ hippiklær og en ark som fungerte som studenthjem, og våknet regelmessig i vill pankikk. 

Med andre ord har jeg ikke gjort så mye fornuftig i dag. Døm selv, en list over dagens gjøremå hittill: 

- Lest hele innsettelsestalen til Obama O'babe
- Lest alt Wiki har skrevet om G.W. Bushs regjeringstid, valg, innen- og utenriks politikk.
- Sett teite filmer på Youtube med klipp av Bush som går på dører, drikker og prater tull.
- Irritert meg over Dagbladets evne til å kun fokusere på en ting av gangen. 
- Hørt på "A small town southern man", og skammet meg litt, men kjenn det rykker i country-skuldern! Ahh.. Kvalitetsmusikk med gode kjerneverdier altså. 



Chuck Norris CAN belive it's not butter!


 


Ingen kommentarer: